Friday, February 13, 2009

.::no title::.

"I liked her because of something beyond all that. Something that I can’t explain. Seeing her smile and laugh with her friends made me happy. I always remembered her in my prayers. I always prayed to God to grant her health and guidance and good results for her exams. I prayed everyday. I even prayed to God to make her a fine woman and let her marry the best man who will love her so much and take care of her, even if that man is not me. Maybe that’s what true love is about...."


true love?? percaya kah anda??maybe yes..maybe not...

aku de bce karangan menyentuh kalbu nih kat sumwhre dlm dunia internet nihh..tak taw laa writer nih karang senri or die cilok from sumone else...tak kesah from mane ayat2 nih wujud..yg penting tersentuh gak laa bce...sejak ble laa aku tersentuh tyme2 membace??????...tbe2 lak ckp sal cintan cintun nih..mentg2 arr valentine around de corner ek..huhu(:


valentine?? anda celebrte tak?? yg aku taw celebrte valentine nih haram!!!
tp depends gak laa on niat kite sebenar....for me, klaw kite nk menunjukkan our kasih syg tak payah tunggu valentine laa..ari2 nk tunjuk pun boleyh..betul tak??? tp aku taw sume org sure teringin nk sumthing dari org yg korg syg tuu sempena dat day kan?[esok je pun valentine nye haa]..aku pun daa lama tak dpt hadiah..last aku dpt teddy mr bean yg comey kecik..[mekaseh kpd kamu yg kasi yek!!]



tutup cte sal syg2 nih coz aku tak expert pasal bnd2 nih...[percayalah!!!]...

ptg nih heaven!!!!national kesatria 2 takde!!!!!!![buat sesape yg tak taw ape bnd yg aku tulis tuu,,kesatria nih nama bg kokurikulum yg aku masuk kat uitm nih..nama glamernye KESAT]...sem nih blaja seni pertahankan diri....waachhaaaa.....excited dowh blaja tumbuk2,sepak2,tepis2 nih...mostly aku tgk kwn2 aku yg si gadis2 nih menjadikan latihan kesat nih sbg platform lepas geram..dorg bertumbuk,menendang dgn penoh semangat waja...bagus..bagus..bagus..kte sememangnye kne wat sesuatu tuh ngn bersunguh. bak kata pengetua skolah aku dlu: "burning desire & unshakeble determination"...

kesat takde,nak stdy??huhhh..not in mood )=
soooo,ere i am type menaip.....merapik+merapik+merapik dan teros merapik.......

ari jumaat rutin seperti biasa,afta klas isi perut kat mushrum...hidangan yg selalu di jamah: nasi ayam hijau!!hahaha..kat uitm arau nih je aku jmp nasi ayam kaler hijau dowh..sunguh menakjubkan...kaler yg menarik perhatian..aku lpe lak nk snap pic nasi tuhh..nex tyme mkn laa aku amek. naseb laa rasenye pon menarik..everytyme makan ramai2 sure aku dilantik sebagai "tukang amek order"..tp takpe. aku hargai tugas tuu sbg tanda sahabat2 kuh nih taw ar kewujudan aku...mase aku ngah claim order aku tuh aku dgr suare2 sumbang kat belakang aku

makcik kedai: sapa yang order nasi ayam nasi lebeh?? [loghat utara]

aku: saya makcik [aku pun loghat utara]

suara sumbang 1: mak aihh byk nye die makan!!

suara sumbang 2: a'ahh..

suara hatiku: bkn aku yg makan nih laa.....


tak pasal2 aku lak kne cop mkn byk..padahal aku orderkan utk kwn2 aku yg pelahap[kpd abe & ayat: nasi tuh milik korg arr]..setelah selesai mkn nasi ayam hijau[ni pun nk bgtaw ke??hehe],kami di kejotkan ngn satu kejutan...sian kwn aku si abe nih..die jatuh longkang!!!huahahahahahaahaa....gle penat aku gelak....dgn muke machonye die jatuh...bkn jasad die yg masuk longkang,tp kerusi betuah yg die duduk tuh pun masuk longkang..daa laa ramai org tgh menjamu selera kat situ cuz kedai tuu je pon yg bka kat situ...buat abe:tak kesah laa pape pun yg jadi ngn mu,kami akan tetap besamamu...



1 comment:

  1. hahaa...abe2..sbg wakil dr gurls ec112, kami nak mnx maaf la kat ko coz gelakkan ko tadie...
    bukan aper...x thn poit! siyes! bkn senang lagi slaloO pat tgk ko nak t'sungkur gtue.. hehe..anyway, ko ttp kwn ktrg yg besh... toksah nak malu2 k? kite nie bknnye rmai sgt pown...erm...heppy 4 abe...!! huarghhkahkahhh..

    ReplyDelete