Sunday, February 22, 2009

.::title??.::

weekend...happy2 tyme...
diz weekend akhrinye harapan aku menjadi realiti!!!
bumi arau disirami HUJAN. Alhamdulillah..bahagia ku rasekan...akhrinye setelah berbulan tak hujan,ku rase bagaikan di padang pasir...

view from bilek aku neh




dasyat oouhh cuaca kat perlis..even perlis neh still dlm malaysia tp cuaca nye agak extreme skettt..bkn agak daa,mmg extreme pownnn...
hujan neh turun maybe berkat doa sume org...last nyte my college wat qiamulai..waahh..bes gle dapat kumpul ramai2..venue kiteorg sure laa kat masjid...

die sungguh teruja


pas balek qiam tuhh aku gg exercise..huahuaha...damn bdn dah nk gemok kne arhh sedar diri wehhh...makan.makan dan tros mkn akan menyebabkan lipids,cholestrol dan saudara2 mereka bermastautin dlm bdn aku..ouhhh..tidak ku benarkan sama sekali...ade certain2 org kdg2 tuh terlampau obses nk jd kurus..last2 tgl tulang dan menghasilkan kematian..geli aarrhh aku nengok gadis2 anorexia..kurus melampau..ish2..pape pown bersyukur laa ngn bdn yg kite ade tuhh..tp klaw daa over berat tuhh we have to do sumtin laa...

bukti aku exercise okeh


selain besuke ria ade satu bnd yg aku kne bereh kan diz week..projek physics...group work..aku,yaya n shah..kteorg grupmet..mase ngah wat projek neh laa ade grupmet aku teruja nengok hujan turun..tu laa budak2 arau nehh..dah lame tak hujan kan..bile dahhh hujan jd camtuh arrr..excited!! hopefully biala hujan byk kali miggu neh..amin!!

kusyuk seyh grupmet kuh

No comments:

Post a Comment