Friday, February 20, 2009

.::erm..ape2 aje::.


Bwu kjp tadi, sesuatu yg sentiase dinantikan oleh mane2 manusia dlm dunie nie, terjadi kat aku...ehmmm...x kusangke dlm ramai2, die yg aku piLih...walhal, aku neh sbnarnye x la mudah nak menerime sesape...tapi, itu la dikatekan jodoh...aku sure jgk, korang msti penah merase ape yg aku rase..kegembiraan yg bukan dibuat2...tapi, atas dasar satu prasaan yg tak boleh ditafsir ngn akal fikiran...semuenye jadi manis walaupun sebenarnye pahit....walaupun sbnarnye ia menyakitkan ati kite dan jugak org lain...walaupun, ia kdg2 mnyusahkan....tapi, sume tu ilang dgn hanye kate2 "hye" sekalipun...biarlah org nak ckp aku gile ke ape..tapi, inilah hakikat....dan aku tak was2 nak menerbitkan kate2 nie....."KORANG AKAN KENE JUGAK SATU ARI NANTI"...ha...cume tunggu dan terime kehadirannye dengan penuh ikhlas dan jujur...sentiase berfikiran bhw pasti akan akan ade jln keluar jika berlaku ape2 kesilapan...dan jgn sombong utk mengucapkan kata maaf...kerane ia adalah satu lorong utk kite menjadi lebih sabar dan matang dlm menjadi insan yg baik akhlaknya...dan jgn takut utk mengakui kesilapan sendiri... walaubagaimanepun, x dilupekan juge adab2 sebagai seorg muslim dan muslimah hendaklah dijage dgn sebaik mungkin dlm menjalinkan sesuatu hbngan...syg tetap syg, tapi, ISLAM tetap no satu...ok! (^^,)


doakue, smg kite same2 bertemu dgn kegembiraan itu x kire la lambat ataupn cepat...yg penting sabar...


dan kpd ahmad syukri hayat...trime kasih nad ucpkan..kesediaan kamu utk menerime nad, dah ckup besar maknenye.. dan Insya-Allah,segale kekurangan akan kite atasi same2....



No comments:

Post a Comment