Tuesday, February 10, 2009

...singgah2...

arinie...wane & da geng wat presentation...huh! b'sungguh2 m'cik tue...dari pagi smpai ke ptg x abes2 telinge nie asyik dengar ayat2 tentang kalimah syahadah dan zakat....hehe... tapi, bagus la... p'sediaan tue penting beb! dan alhamdulillah.....p'sediaan mereka tidak lah sia2.... sumenye berjalan lancar sprt yg dirancang...

mase kelas math..rs nak nangis je sebab aku still x ley nak phm dffrentiation tue...! padahal bende ni bknlah asing sgt...hrrmmm...ase nyesal plak x blaja btul2 dlu.. stakat nie da mcm2 jgk la aku wat...tapi, papepun, aku xley la nak putus asa awal2...aku msti usaha lagi dan pstikan yg kedudkan aku stabil dlm tajuk tue sblm ahad nie...waaaa...nak test da...tkOttttt....!!!

huhu...sebelum aku menutup karangan merapik aku utk setat menelaah....aku nak ucpkan gud luck la kat korang sume...aku doakan smoge penat lelah kite mlm nie, terbalas ngn result
yg best! ok? dan wat kmu, wahai abie... nad mntak maaf...tak t'niat nak wat kamu mcm tue.... insya-Allah....smoge hbgn kite dbrkati-Nya...amin.....

No comments:

Post a Comment