Saturday, February 21, 2009

.::bebelan::.

nak update tp tak taw nk bebel pe. aku ngah bosan neh. last week pergh......gle mengarut hidup aku..test+test+test=resut???...urrrmmmmm..aargghhhhhh...
penat glee last week..kepenatan tuh berakhir ngn test geology yg agak menyeramkan arhhh..laen yg aku menelaah,laen yg kuar...aishhh...berejam aku abes kan masa kat libry korban waktu tido kuh..huhh...tp takpe laa..bende dahh lepas biakan belalu..backup fer nex test lakk...[gud luck utk diriku!!!]

lecture geology kuh..sape yg lukis neh taktaw laa..btw,cute laa


last week,weekend kuh dicuri org...takske..takske..takskee...mule2 je takske..pastu ske jeee...ngEeeee...last saturday,aku kne g modul. aku actly tak bpe nk paham objektif dan aim bnd nih..aku follow je coz nk complete kan diploma aku kne ikut modul nih fer every sem...not bad gak laa modul nih..aku dpt knl dak2 klas aku ngn lebeh mendalam..huhu..bes arr..korang sporting..sayang..sayang..sayang..sayang..sayang korang!!!
p/s: naim skg aku taw kamu takut katak..huhu


modul:erat silaturahim

my ahad lak dipenuhi oleh test dan jg test..math 183 n civil drawing..down glee ngn civil drawing aku...)=
pg dan ptg..huh..hidup as a student serabut tp best..ble laa nk abes stdy nehh..lama lg woaahhh..

penyakit homesick kuh dah mula sembuh..nampak gye cam aku leh balek umah pas final paper jee..mcm takde kesempatan je aku nk balek..kpd sesape yg rindu aku tu harap2 besabar yee..klaw dah tak sabar dtg laa visit aku kat sini..aku tunggu korg meh sini neh..

No comments:

Post a Comment