Monday, February 9, 2009

.::k.a.m.i::.

As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
Come Whatever
We will still be
Friends Forever

kawan kawan kawan dan kawan
. kawan jd part of ourlyfe. for me famly 1st then 2nd kawan. when kite dah jauh from our famly sure laa 100% kte ngn kawan kan.. aku kre beruntung gle coz whereever i go pun alhamdulillah aku dpt kawan yg memahami aku n ngam ngn aku [rindu gell ngn PHOENIX tbe2(:]..ere in perlis pun aku jmp gak kawan yg ngam ngn aku...now ni kte dah besar[maksud aku dah remaja n dah masuk alam uni dah pown]. cara kite berkawan agak laen dah ngn zaman baju putih kain biru o baju putih suar hijau o pape je la uniform skolah yg ade..semalam aku jumpa satu blog yg di created by my kawan2 o i more prefer pgl dorg sahabat coz dorg pun dah anggap aku sahabat...they r my classm8 kat arau nih..aku byk habiskan masa aku ngn dorg[my sahabat2]..kami ada 7 org kat sini..dtg from negeri yg berlainan dlm malaysia nih.. penang,perak,qlate,n9 n johor..n bertemu kat uitm arau then menjadi KAMI..nadh,yaya,shah,ayat.abe n paan[my sahabat2 kat sini]..btw,kpd kawan2 yg baca blog nih jgn lak anggap diri korg bkn my kwn o aku tak hargai korg dlm hidupkuh ini..but setiap org ade sahabat2 yg tinggi sket pangkatnye dlm hidup kite nih..kan?kan?kan?kpd my sahabat2 nih:hope glee dpt jd sahabat sampai ble2. aku syg korg dowh...(:

p/s:thanx gle buat korg yg jd kawan2 aku selama aku hidup!!!



No comments:

Post a Comment