Monday, February 9, 2009

.:Aku cumE gadis biasE:.

alhamdulillah...setelah diasak dgn pelbagai pujuk dan rayu, akhirnya dpt gak aku setat wat benda alah nie...bukannye ape, cume msih mencari mase yg sesuai......erm...tak tau nak merapik aper...cume...aku nak kasik tau la mcmane aku ley smpai kat uitm nie....

mule2 dpt twaran msuk u mmg rse...heee..tak tau la...syukur tue mmg da sampai thp maksima....tapi, cume satu je.... UiTM ARAU, PERLIS..Waaa....jaohnyerrr mak....scara jujur lg tulus, aku tak penah termimpi lagi berangan2 nak smbung study kat cnie...tapi, ats nasihat mak yg mahukan anak perempuan ketiganya ini menjadi seorang engineer,aku turutkan je...kate org, bicara dr bibir seorg ibu merupakan doa dan kbhgiaan psti akn sentiase melingkari idup kite kelak...muuuaaahhh...love u mak!

masih ku ingat bagaimana keadaan ku ketika baru smpai ke bumi Arau ini...rase tertekan lagi bowsan...namun, semase minggu mms berjalan, aku mula mendekati seorg gadis yg sempoi tapi best! itulah kawan baikku kini iaitu NOR HAZWANI MUSA..orgnye lembut tapi bile da kuar sore.....mak oi...! kalah MB...hehe...thanks wane...ko mmg kwn yg aku takkan lupe sampai bile2 la...dan thanks jgk sbb sudi jd org 1st yg tgur aku dlu......then, aku pun mule kenal siapa Munyati, Shafiqa, Jiha, A.k. dan tak lupe jugak Ieda...(semoge ieda eppy ngan idupnye kini..walaupn pertemuan kite setakat 1 semster, namun, kngan kite x kan ku luper smpai kiamat)...kami mule dikenali ngn gelaran puteri2 ECII2... dan keakraban kami mmg tak boleh disangkal2 lagi....tak penah sekalipun dlm idup aku dpt kwn yg btul2 rpt, yg sudi kongsi susah senang dalam m'jalani khidupn sbg student u hanye dlm mse 2 bulan je...hmmm....cayunk korang...!! aku dah anggap mereka2 ini mcm adik-beradik aku....tanpe drg, aku x tau la mcm mane life aku kat cni....

wlaubgaimnepun, khdupan aku bkn setakat itu je..kini ia mule diserikan lagi ngan salam persahabatan dari 4 jejaka yg mmpnyai prngai giler2 gak la cm kami....itulah hayat, abe, paan dan shah....khdiran mereka menambahkan lagi himpunan kenangan manis dalam idupku....mcm2 da kitrg wat...g picnic, g jitra, g kuala perlis...makan2...borak2....hee...bestnyer tyme tue...hmmm...aku arap pasni ade lagi mse2 mcmtue untuk kite.....buat sygku, time kasih sebab sudi trime nad....bhgia! itu je yg nad bleh ckp..dan ejaan name nad adalah SITI NADHIRAH... Not NATRAH ok...!! waaa...benci..!

No comments:

Post a Comment