Wednesday, February 11, 2009

.::daRi aKu::.



camat ptg wat sume...
erm...nampaknye kwn2 kue sdg m'alami sakit yg agak parah sejak kebelakangan ini..'homEsick'...tak tau la nape...nak ckp tak balik, bwu je cuti seminggu aritue...hey, korg! jgn la ceni..klu krg blek t, aku x tau nak wat pe kat cnie srg2..duk diam2 dlm nie je k? tau wane..ya.. sume2 la..eyh? klu nak balik sgt, ha...angkut aku skali.......;-p
tepat jam 6.35 ptg tadi, mak call..waaa...sdey lak ai..dgr sore die pun da boleh menitiskan air mate gadis ku..tak thn sgt2..entah nape ade ckit kelainan dr sore mak..smg Allah melindungi beliau drpd sgle perkara buruk...amin...
ha...da terlanjur ckp psl fmly nie...aku nak wish 'HEPPY BEZDAY YG KE-17' wat satu2nye adik yang aku ade, siti nasuha, iaitu pada hari esok, 12 Februari 2009..klu nak tau dia nie mmg pemalu..mcm kakak die...hehe...tapi, antara kami 4 bradik, dialah yg paling sukses dlm study...hee...jeles2...tah otak ape tah die tue..dan kini dia juge sdg m'ikut jejak langkah kedua2 kakaknya dgn m'ambil jurusan civil engineering di salah sebuah skolah teknik di s'ban...hmmm.. kak yang doakan smg ko dpanjangkan umo dan dmrahkan rzki ye suha...blaja rerajin, xmau jd cm kak yang...ok???
slain tue..hari nie jugak mcm2 hal jadi tyme kuliah...dan 1 pristiwa yg aku jnji xkan lupe sampai bile2 ialah...dapat nengok die tido...waaa...comel...!!! hahaha..oppsss..soriee2..dan kamu!! trime kasih sbb wat idup nad tak penah lekang ngn snyuman...(^^,) syg kamu..tapi cume 1..! xmau bwk kete laju2...ok? abe pun...dan paan! beringat2 sebelum nak amek lesen...ingt2..msuk dlm kepale cptt...!!
erm..k la..aku da jnji nak g bilek iqa mlm nie...cian die duk sowang2...so, aku t'pakse stop sampai cnie je..dan buat suha...heppy bezday dik...!

No comments:

Post a Comment