Monday, June 22, 2009

penanggal???

Entah knape la 2-3 arini aku tak abes2 dgr citer seram...yg terbaru ni plak psl antu penanggal.. perghh..susah nak caye la..tapi, ptg smlm mak ngah aku dtg umah dan die sempat menceritekan 1 story yg dialami anak bujang sulungnye iaitu sepupu aku.. mase tue die ngah borak2 ngn kwn die dlm area pkul 8-9 gtu..dan secare tak sengaje, mereka ternmpak la satu SPESIS bercahaya ala2 api terbang melintas kat dpn anak mate dwang..dah tue, ape lagi..masing2 trus stat enjin motor balek umah..dan yg paling menariknye pulak..bukan die srng je dr klangan kuarge aku yg nampak makhluk Allah tersebut..malah, uwan den pun nampak jgk..siap tegur lagi tue.. "eih! ape menatang yg teghobang2 tue ngah oiii...!". dan tanpa melihat ke arah benda alah tersebut, mak ngah aku ngn banggenye menjawab,"Ala mak..kapal teghobang la mak.." akibat mendengar bukti2 dr citer mak ngah, aku caye la bhw mende tue ade sbnarnye..dan klu sesape yg mengikuti drama KELIWON, dwang bwu je kuarkan citer tentang penanggal yg dilakonkan oleh elly mazlein..(eh? yeke eje name die centu?? hehe..tak tau la...) pada 2 minggu yg lepas..dan aku mule membayangkannye...huhu..

No comments:

Post a Comment