Wednesday, June 17, 2009

.::cuti dalam cuti::.

1stly, HAPPY BDAY EN FAIZ.. tua suda kau.(:
PMS ouhh still..cuti dlm cuti?? maksudnye dlm cuti sem ni aku cuti bekeje.. huhu.. confusekah?? tape2.. mood ta bape nk ok lately.. haaaa. tensen eden ni. so ari ni nk g jalan2 jap. thnx MR MUHD RUSYDAN ROSLI [hentam sja ni eja]. sangup kau turun dari sg petani tu haa utk m'chill'kan aku(: mekaseh. jd driver aku haa.. nanti aku g s.p lak okeh!!
destination kami: gurney plaza. tgk muvi. "drag me to hell". overall okeh. aku actly tak bpe ske nengok muvi2 suspen dlm cinema [ceh, tak ngaku penakut] cite ni suspen tp lawak. hahaahaha. nenek tua yg scary tuu nk gigit gadis heroin ni tp aleh2 gigi palsu die tecabut.. hahaha. lawak sebentar di situ. cite ni aku ngaku ahh agak bes. tanak cite byk. g tgk senri ahh yeee.. last 2 weeks klaw tak silap, aku de gak tgk muvi. ni pun bes "night at the museun 2". yg ni lg bes dr yg 1st dlu.. nex muvi?? cnt wait fer new moon. mau bce buku malas.. ouhh lambat lg bulan nov ni.. mcm nex sem break bwu kua haa.. mau tgk jacob yg cute itu(:

muvi yg suda ditonton

lepas tgk muvi tuu kiteorg g round2 mall. aku actly jarang dtg sini even daa betaun mall ni berdiri teguh di penang ni. soooo, ni laa masanye aku round2. singah di toy r us.. mampus laa klaw salah eja pun. tingin mau jadi kanak2 blek. aku jumpe barney. harganye?? mak aiihhh. 3 angka ouuhh.. jalan lg round2.. g kedai buku lak.. watpe nth kat situ. aku pun tak paham.. rusydan [nama penuh ouhh] ni haa cbe menerangkan aku pasal seni2 ni. tp sowi buddy, aku agak blur pasal art ni.. maaf yaaa. pastu aku jumpe satu gitar. damn lawa heck. alangkah bagus if aku taw maen. hoit adi n alfred.. bla mau aja aku ni

since pg tak mkn.. lapa2. aku ngn food daa sebati.. haha. klaw korg perasan laa. mostly actvty aku byknye makan kan.. itulaa aku. ni package lunch + dinner = nasi puteh bersama lauk2 ala thai [byk mau list] bersama air ape ntah. tak penah minum.. air free haa. hahhaa. kiteorg campur senri air tuu..

then suda bosan. mau p mana lg?? stat calling2 others. but huh, sume ade hal.. tape laa. b4 driver ni anta aku balek, kiteorg maen2 dlu ngn rusydan's new lensa.. ouhh sungguh bes.. aku pun mau satu. kne stat kumpul duet ni.. mau lensa itu juga.. gamba2 akan di upload kemudian.. harap besaba cuz gamba tu sume ade ngn tuan nye lensa..

rusydan's absrtak jingga spek n half of me



p/s: syed if u read diz kamu pasti jeles. haha. ari ni juz me n rusydan.. nex cuti kite gather okeh. dahh stat jejak kaseh.. looking fer zamis ni.. jumpe nanti(:

No comments:

Post a Comment