Sunday, June 21, 2009

BEZDAY KAWAN AKU.......

2 Ari bulan 6 aku ngan kawan2...
g smbut bezday bez4rend aku.......
sambil tu aku wat reunion skali kat KB MALL.....

sambil menyalam minum air org kater......
bez dapat jumper dak nie....
dah lama xjumper kauorg.......
windu sgt....
ari lepas wndu aku kat korang......
aku arapepas nie dapat wat plak cm nie...
tp tempat yg best ag....
korang emang bset in da world.....
sanggupkorban masa korang ngan aku n kekawan yg laen.....

aku arap hubungan kter akan kekal selama kyer..........
KORANG selamat bejaya dalam kehidupan korang yg telah korang pilih....
aku sayang korang sangat......
aku xkisah korang saper lepas nie...
insya allah kter sumer akan bejaya dalam kehidupan masing2......
bla ag kter boleh jumper....
jgn luper hub ung ngan aku......

ari tu ari lahir PEJA.....
dah tua peja loni.....
huhuhuhu...
xpadan hok dulu......
wei banyak kan wat amal.....
jgn wat keje yg xfaedah....
akenal sgt mu tu.....
aku xlh nk ryak gapo la ko mu.....
mu nie besar doh.......
aku arap mu appy sokme.....
aku sayang ko mu super adik aku diri.....
jaga lar diri mu wei......
wat yg terbaek......
aku tahu mu boleh.......
aku rindu mu hok dulu......
mu lar sahabat sejati aku........


nie lar bezday boy tu....
ensem x????
huhuhuu


my geng 4 ever......
hope we r still 2gether....
luv u so much....

nie kek peja....
ermmmm...
cute cm tuan dyer kan...hehehehe

sedap yer...
bla nk mkn nie...
dah lapar nie...
lama dah tgu...
baca la doa tu cepat.....
amiiinnnn...



LUV U ALL SO MUCH....
TQ BCOME MY 4REND....

No comments:

Post a Comment