Saturday, June 13, 2009

.......PokPekpOkPek.......

aku dok umah mennjadi suri rumah sepenuh masa......
penat oooiiiii.....
kater jer dok umAh......
tapi dah mcm OwG keje....

huuuhhhh.....

nmpk yer suSah Gak jadi suri rumah Niew......
baru Aku tahu betapa susah yer jaDi suri rumah...
tapi aku akan Go oN dengan aku puyer keazaMan....
aku nk jDi apa yAng aku cita-Citakan....
tu lah impian aku....

penat wei...
sudah abis lar seminggu aku menjadi baBy Sitter....
baNyak kerenah aku kene layan...
2 bru jEr 2 Org Ank ...

aNk sedara ku.....
yang sorang tu mulut dyer xlh nk berenti (cm wanie....huhuhu....gurau jer k)....
pokpekpokpek.......
banyak sgt bende yng dyer nk ckp....
(namer dyer Aida)

posing maut.....
(nie pun peminat purple gak)


huuuhhhh...
jenuh aku nk layan......
tapi lau xder ank sedara aku sunyi plop umah nie......
eeerrrrmmmm....
nk wat cm ner....

nasib lar...
bdk dah sekolah....
dah xder bdk aku nk kacau...
nk kacau adik aku...
haram lar....
silap2....
perang dunia ke
berapa entah...
huhuhuhuhu....
yang sorang ag suka....
sangat merajuk...
suka sangat merajuk ngan adik dyer.....
tapi senang jer nk pujuk,,,,,
ad rahsia dyer nk pujuk yg sowang nie....
(namer yg nie Afiq)

mkn gapo tu?????
teh nk etet.....


hanya sesetangah owang jer yg tau...

9t aku akan kesunyian ag lepas buka cuti skol nie.....
eeerrrmmmm....
nasib2....

'pada course mate aku'
wei aku wndu korang....
windu sangat kat korang....
xsabar nk jumper korang.....
aku harap korangchat sokmo....

No comments:

Post a Comment