Monday, June 15, 2009

.::jalan-jalan::.

result dahh kua n alhamdulillah tade repeat(: subject yg aku gerun kan bjye lulus ngn cemerlangnye.. cewahh.. fer those yg dean tu congts ehh.. tahniah wat korg. yg sipi2 nk dean tu, tape nex sem try lg. mybe bkn rezeki korg sem ni. pape pun cnt wait nk jumpe korg sume balek.. gle lame daa haa cuti ni..
sekian lama da tgu dis moment.. at last. hoyeehhh!! ati senang mau jalan2 cuz result daa kua. huhu. destination: umah nenek, bukit merah n umah atok ipoh.. pg started wif lunch at oldtown sunway carnival.. having my fav java mee.. nyum2(: actly suppose to be bekpes coz we tak mkn pape pun pg td. parents sempat lg g opis even nk g holiday dahh. money still penting.. tape we undrstd.. bfore sampai umah nenek,singh dlu umah mak teh. jumpe our new famly membe. nur alia husna(: welcome to the world dear.. not juz singh umah mak teh. byk lg umah. nk mention byk haa. daah mcm hari rye jee ase.. visit umah saudara. then gerak g umah nenek dlm pkul 10 p.m.. lapa2!! singah makan lagi(:


lunch at oldtown

nur alia husna


nenek tekejut kami dtg coz kiteorg tak bgtaw pun nk balek. org tua2 mcm bese laa. borak.borak.borak n borak. fer bekpes pg tu mkn nasi. haha. dah mcm lunch.. nenek ckp bia mkn byk pg2, nanti takyah pk nk lapar.. bagus laa nenek.. afta mkn kami betolak g bkt merah. tade laa jauh pun ngn umah nenek. on the way g bkt merah bwu aku perasan.. aku lupe mkn durian kat umah nenek!!!! wargghhh.. ase cm nk patah balek): about half an hour jee daa sampai. ase nye water theme park ni daa wujud bertahun daa. but ni bwu my 1st tyme dtg sini. haha. cuaca jgn ckp laa. gle panas!! tp kepanasan nye tak leyh lawan kat arau laa. pape pun arau still HOTest.. ngehh3x. afta check in ape lg, mandi2 time!! my lil bro nk tgk kawan die [ org utan ] tp sian lak aihh. tempat tu tutup pulak daa. mandi2 sampai kecut. abeh mandi karaoke sampai hilang sore.. syiokk!!! dat nyte tido gle awal bfore kul 11 dah tdo.. damn tired..

ouhh HOT


the nex day, monin2 da mkn.. bekpes mcm nk pecah perut. haha. aku perasan la jg.. diz week aku keje mkn jee haa. n the result.. ngek!! aku timbang kat tesco ipoh mase singh shopin2 fer adek aku nk balek hostel.. DAMN!! naek!!! tak ske!! ni laa akibat mkn tak berenti.. nex week. stat diet!! afta shopin, singah umah makcik aku.. den umah makcik lg sorg. pastu umah pakcik aku. pastu umah pakcik kau lg sorg.. gle mgu visit famly nih.. dahh laa majorty famly kat ipoh haa. nseb laa ayah aku tak jelajah satu ipoh ni.. daah visit umah org sure laa dpt mkn.. mkn lagi.!! afta anta adek aku masuk hostel pun mkn lg!! mkn laksa kat pdg polo. org ckp kat situ sedap. tp aku ase same jee.. mkn.mkn.mkn n mkn.. ni laa cuti aku.. sooo guys if jumpe me n nampak sum perubahan dont ask me why okeh.. (:

No comments:

Post a Comment