Saturday, July 25, 2009

.::jalan::.

ke"rumah"an
dalam erti kata laen: im home
walaweh..haha
naseb kaunter tiket kat kangar td pg tak ramai org
sooo, me n my rumet bersama ngn syikin amek bas kul 10.30 a.m
b4 dat kiteorg sarap dulu kat kangar.
aku bwu taw kat stesen bas tu ade pasar besar kangar
kiterg g bekpes dekat2 situ haa
kat situ sume gerai tulis "nasi kandar"
mentang2 laa aku nk balek penang
bwa aku bekpes nasi kandaq nohh ampa nih

but when aku g gerai tuh, yg aku nampak nasi minyak kot
mane nye nasi kandar??
maybe bg org perlis istilah "nasi kandar" membawa maksud yg berbeza
goshh. bekpes daah mkn nasi kan
dah terserlah sifat semulajadi aku [kuat makan] :D

blum pun sempat sampai umah lg haa
telefon bimbit aku di serang pangilan
"hot line" sume tny sal cuti n ajak kua plg
tidak sabar menunggu kepulangan aku ialah adek ku
haha.
kantoi ko windu aku kan makcik

takpe. aku memahami :P

arini stat cuti, ari ni jg stat jalan
wahahah.
duit tak masuk pun takpe
coz window shoping je pun
destinasi: quensbay mall
lunch kat "oldtown"
klaw dtg sini aku ske mkn meee jawa "oldtown" je
haa
sbb ape? sbb mee jawa nye lebeh sdp dari yg laen haaa
makan kali ni ditaja separuh oleh mereka ini:

adek aku dan jg kekasih nye

sebelum

semasa

selepas

haaa itu dia di sapu licin
kan
aku dah ckp yg aku ske makan haa

sale?
agak kurg kat sini
ade laa jg butik yg wat sale

padini tu sale memanjang haa

aku rembat satu tshirt
mcm tak cye je aku g mall besar
tp kali ni aku juz jln kat ground floor n 1st floor je haa

yg laen2 aku tak naek pun maybe sbb penat kot haaa.
dlm bas nk g mall tu aku kenal ngn dak2 ikbn bkt mertajam
dorg nye perangai same mcm dak2 klas aku
kecoh sungoh
[bwu stat cuti dah stat windu haa]
aku pun layan je sbb aku satu kepala ngn dorg
mcm2 laa kiteorg borak
aku ase dlm bas tu dgr sore kiteorg je kot haa
dahh lame borak bwu dorg taw aku dak uitm arau
dorg gelabah lak
sbb takut aku bwa virus
kuang asam betol sa
tu bas tu pandang aku haa

glamer laa kejap.lalaala:D

dah g quensbay tu wajib lepak makan rojak tepi laut
tp malang bg penjaja2 rojak ari ni
penguatkuasa wat ronda lak
sian laa dorg takleyh niaga arini
sian aku jg tak dpt bli rojak arini
kesian sungoh:(
dah tuh dok tepi port yg cantek ape lg posing2 laa haaa
time posing teringat laa rusydan nye dslr
alangkah puas amek gamba ngn lensa sebegitu
p/s: dan, miss u :)

tak ready lg nih

currently ske sgt wat "peace" ni. aku senri tak phm haa

fav pic of the day<3

nk balek umah kne naek 2 bas haa

penat kot waaaa
sampai umah around 10p.m
naseb ibu tak bising coz die paham bas nak balek umah kiteorg susah
dpt
p/s: ayah, pliz kasi amek lesen :D
dlm tade duit ni pun aku leh jalan2 haa
klaw dah masuk duit tak taw laa

akan ku jejak mall tu lg utk dpt kan sehelai baju yg aku idam

muke penat dah nih

tgh tungu bas yang lame nk mampos
aku pun play around wif my tepon
cewah ayat. haaha
amek2 gamba haa
nampak lak beca ni
ase cam nk je naek beca balek umah

tp mcm tak selamat
aku ni name je rakyat penang
tp langsung tak penag naek beca tuh
teringin jg nak naek tp TAKUT
takut ape pun aku tak taw haa

apex beca

penat
maw tido
daaa
zzzzzzz

No comments:

Post a Comment