Wednesday, July 29, 2009

atm machine here i come. finally after org laen dah kuar kn, even ade yg dah gne separuh duit ptptn yg kiteorg dpt. i bwu g tgk my money arini. haha. sehat kah die?? alhamdulillah. sehat hendaknye. n tuannye ni betambah sehat melihat nye. haha. merapu sungoh. ye laa sape tak ske tgk duit banyak dlm bank kan. ske 2 ske jg. but ingat!! ni pinjaman n we hav to pay it back. kne laa jimat. my ayah akn pegang lebeh kurng half oh the money. he said, i tak pandai manage duet. betul kot!!! duet kali ni akan ku gna sebaeknye. yes!! [doakan ini benar berlaku,amin]

afta kua kan duit ak yg tak seberapa, tempat yg ingin aku tuju ialah salon rambut. nk dptkan new hair cut?? ouh tidak. bonding?? tidak jugak. aku juz nk cuci nk trim sket je. aku ckp la ape yg aku nk kat toke salon tuh. hah!! last2, aku kne ceramah. die belek satu kepala aku nih. siap scan lg. mcm scan
baby. haha. rupenya, byk gle masalah kepala aku. bwu aku taw. soo, die syorkan aku wat treatment kulit kepala. cost me RM60. oklaa. aku setuju. sambil die wat keje die kat kepala aku, mulot die tak berenti bg ceramah. tak pasal2, dpt ceramah jaga rambut free je. takpe laa apex ni byk ckp, atleast tak boring aku. lama jg haa prosesnye. dekat sejam setengah [eit farah, sowie gle wat kamu tungu aku yerr, dah laa dpt ceramah free]. ceramah apex tu mmg baguih. byk bnd pasal rambut aku blaja. cara shampoo, cara tuang shampoo kat kepala n even cara lap rambut lepas cuci. tips mu amat bebaloi wahai mr apex. hehe. aku leh ckp salon ni agak bagus laa. sila laah kesini. terletak di level 3,prangin mall penang. huish siap promote lg nih. kasi waa diskaun apex nex tyme. huhu. moral yg aku dpt dari apex: "u punya kulit kepala maw sehat. talak guna sebok maw lambut bonding cantik tp kulit talak sehat. klaw lu pny kulit sehat. lambut pun sehat maa" inilah kata2 nasehat dari apex buat aku:P

mari stim rambut: candid by farah


aku: mau pinjam u pny cermin bleh
apex: ouhh, boleh2


suda siap rambut. jalan2 takde motif. sje cuci mata. tiba2 mata ku tertumpu pda sebuah butik. aku tak taw pae yg menarik pasal bju ni. farah cakap: "ang tak pnh pakai bju kaler mcm nih. teringin nk tgk. bli la weh" kata farah itu mencairkan aku. nseb ade less. bpe ntah. tak ingat daa. farah betul. aku tak pnh ade bju kaler ni. asyik2 PURPLE. asyik2 UNGU. die ckp saket mata dah tgk. ok besty kuh. aku tunaikan permintaan mu ye.


biasalah pompuan. testing bju mesti mau amek gamba


meet my first besty MS FARAH NURLIDA JUNAIDI. malu orgnye. kua ngn die org ckp aku adek. haha. ske2. thnx kakak teman adek arini. gedik ouhh. ini budak pandai. slalu lawan ngn aku. hahaha. future pharmacist:D. mau ubat? cari dia. masa kua td aku tak mkn lg. tak sempat. lepak kat secrt recipe. bajet nk mkn kek je sambil2 lepak2. tp bla dah duduk, huishh!! bau yg enak menusuk kalbu. all sudden tros perot menyanyi rancak dangdut inul. naseb tak gelek gerudi. ape lg, belek2 menu then tros order. bile dah dpt food, fuhh.. full!!! susah nk abeskan. tp klaw aku ade senang je. semua di sapu licin. mcm bese laa. bkn nk bangga aku kuat mkn. tp ntah laa. aku SKE MAKAN!!! bangga diri ni tak elok. org tak ske. kan3x??


ini miss farah. pemalu. itu air coklat hazz sebelum di sedut


tgk tuh. ape yg die ni minum ke, makan ke, bleh gerenti licin. ta baik membazir


look at her folks. KEBULURAN


mlm ni aku berharapan dpt menyiapkan asgmnt yg tertunda. semoga akan berjaya melakukan nya. aku boleh!! malaysia boleh!!. huh, arini byk gle typing error aku. bkn kat blog je, kat ym. msn, skype, mespes, fb. sume laa. apesal ntah. tibe2 lak. plek betul.


p/s: eh you im really sory. doesnt mean to hurt you okeh. miss u :(

2 comments: