Saturday, July 11, 2009

aku menderita..

kekenyangn mule terase apble semangkuk maggie tom yam memenuhi segenap ruang di perutku..ku lihat yayaa, masih lagi berusaha menghabiskan maknn di dlm mangkuk putih yg bercorak bunge2 kecilnya..berselera benar kami mlm itu..ditambah pula dgn muvie sifu & tongga hasil lakunan apek ngn nabil, membuatkan ase mlas utk menyiapkan assgmnt mule bercambah hebat..cewaahh..!

sekembalinye aku dr bilik yayaa, tibe2 aku terpandangkan sesuatu yg begitu pelik dan huduh utk dipandang, apatah lagi utk ditenung.. "ishh..amende merah2 kat tgn aku nie?"..aku mulai gelabah..terase gatal yg amat sgt..namun ku tahan dan secepat kilat kusapu sebotol minyak cap kapak yg sentiase berade dlm simpanan ku..legaa..ilang jugak akhirnya..tapi, ia tidak terhenti setakat itu shj..rupe2nye keadaan tadi semakin truk..dan kali ini ia merebak pula ke kaki.. mateku mule mengecil namun dugaan kecil yg ditrunkan Tuhan ini mengatsi segala2nya.. akhirnye aku hanya mampu melelapkan mata pada pukul 3.30 pagi waktu tempatan dgn azam utk berjumpe dktr pd keesokan harinye..mstiii...!!

nad! akhirnye kelibat yayaa pd pagi itu melegakan ku..aku menunjukkan ape yg terjadi sejak mlm semalam..dan lbih malangnye lagi, hasrat berjumpe dktr tak kesampaian sbb uk tutup la plak! mangkok! cane aku ley lupe tah..lantas kami turun menuju ke rumah cik fatin, RS berwibawa kami..cian aku ngn die time tue..mane taknye die ade modul ngn part 2 stgah jam lagi..!dan ditambah pule ngan sakit mengejut aku neh..hee..sowe cik fatin..

kat klinik lain lak citer die..name klinik kamil ariff..tapi, apsal cam indian je aku tgk dktr nie.. speaking die pown ley tahan teraburnye..naseb baik, aku dpt tangkap ckit2..huhu.. abes je die belek2 tangan aku, die suh aku amik injection..coz effect die lg cepat.. aku pun, oraite kan je..tak tahan punye psal..

balik tue, ktrg terpakse jln kaki coz naik teksi..effect ubat mule trase..kpaleku mule berpinar2.. terase ngntuk yg amat2 sgt..dan skali lagi aku terpakse nyusahkan yayaa supaye m'hiburkan aku agr x tertidur kat tgh2 jalan..then, kami mengambil kptusan utk singgah amek baju korporat civil kat blok A..besar lak ai saiz m..hmm..

selesai sudah sebungkus nasi ayam ijau kami telan, aku pun ape lagi...membute la jawabnye..
hehe..namun, Alhamdulillah..sumenye sudah kembali normal..tiade lagi garu2an..merah2an..
dan time kasih aku ucpkan espcially kat yayaa cuz kasik support yg tak de tolok bandingnye, kat cik fatin..dan dktor yg menyelamatkan aku ari nie..jase korang takkan aku lupe sampai kiamat..
dan buat kamu, maseh sgt2..luv u!

No comments:

Post a Comment