Monday, July 27, 2009

.::100::.

finally. post ke-100. hohoho. actly aku bosan ni. tu yg jwb soklan bwh ni. di tag oleh farisha dlm facebook. currently tiada siapa di rumah. evrybody goin to ipoh. dorg tak infom aku pun nk gerak g ipoh satu famly. bgn pagi2 dorg dahh nk pegi. then soh aku siap cepat. ouhh tidak.. aku tak kn leh siap dlm jangka masa yg ayah bg. beliau kate klaw lambat tingal. tape laa. maybe nex time aku turun ipoh okeh. pg td hujan gle lebat. nak kua pun cam mls. tp kejap je hujan lebatnye. pastu berenti daa. dahh berenti aku pun ape lg siap2 nk kua. bosan kot duk umah sorg2.
met my best buddy [mr rangga] kat queensbay. makan tgh ari ku ditaja SEPENUH nye oleh die. jap2. bukan sepenuhnye sbb gne duet aku jg 30 sen.hahaha.mekaseh yeahh.nex time aku plak blanje kau.tp jgn demand sgt.hahaaha.
afta mkan g jalan2 kurus badan sbb tangki dahh full.g survey baju.mentang2 duet nk masuk esok.tp aku hampa gla.
bju yg aku aim ari sabtu tuh dah TAKDE.masin mulot mu alib.ko mkn byk garam ke? [tak elok. nanti darah tinggi!!].
topshop ade satu je kat penang.tak kn aku nk g kl kot cari bju tuh.waaaaaa:(.musnah lah..musnah impian [situasi by bunkface].

nampak gye seminggu ni blog ni akn di penuhi ngn entry dari aku nih.hahaha.nk conquer blog jap.yaya n nadh jgn marah ehh.bosan tak taw nk wat pe dah.

No comments:

Post a Comment