Monday, September 14, 2009

sepi

ase lonely sgt3..Tuhan je tau pe yg aku ase..rindu mak sgt3..ase nak balik mlm nie jgk..tak mau jejak kat arau lagi..lame2 aku kt sini bley jd sewel gak laa..aku tak bley dah duk sorang2..
msti nak meleleh je keje die..hishh..benci tol ase mcm nie..aku ke yg salah????ilang smngat mnggu neh..

Tuhan, ampunkan aku..lalainye aku padaMu,Ya Allah..aku arap Kau trme taubat yg aku wat wlaupn aku tau dose2 aku mmg susah nk diampunkan..dan aku mohon, Kau idupkanlah aku selame Kau tau idup tu baik utkku, dan Kau matikanlah aku selame Kau tau mati itu baik utkku..aku pasrah ngn ape yg jadi..dan aku yakin, sume nie ade hikmah yg nak Kau tunjukkan..

perpecahan..hee..mintak dijauhkan la..aku tak mau ade mende ni dlm idup kami..rindu sgt waktu dlu..sumpah! aku rindu..wat wane, redha ape yg jadi..sbr ngn mende ni sume..aku ykin Tuhan tu adil..just sabar..bak kate abg, biar Tuhan yg balas..aku sokong ngn kate2 itu.. jum balik kpd Tuhan..itu lagi baik..akhirat yg kite carik, dunie sbgai plaform carik pahala..wat sume, ampunkan sume dose aku..:(


aku syg die..:(


No comments:

Post a Comment