Tuesday, September 8, 2009

firstly, thnx iqa fer de blog nye link tuh. tabik laa cik epal. die berani gle wat kenyataan. siyes aku respect die!! padan muke laki tuh. n iqa, sory sbb we were nt here mase ko nk cite prob ko sowi eh):
kiteorg kt umah aku time tuh. sowi yunk

last week blek umah. kali ni blek lg. haha. syiok!! diz time blek ngn yaya n akma. dorg teringin nk dtg penang. soooo, aku pun bwa ahh mayap2 kat penang ni sambil habeskan duet dorg. hehe. hujan lebat tak jadi penghalang keberangkatan kami ke nasi kandaq wonderland. naek bas from kangar.

gamba ni wat aku nampak cerah(:



kat alo staq jalan jem sbb trafic tak function well. inilah manusia, tak reti2 sabar. tak systematic langsg. SELLFISH. dah sampai alo staq berlaku accdnt kecik. bas aku langt tiang. retak cermin bas tuhh. dah laa cermin tuhh sebelah aku jee. selamat laa. otw, g penang tuhh, ade gak accdnt. lori ayam terbalek. sian ayam2. sbb kan ayam2 tuh. highway tuhh jem panjang gle

mereka yg tiada kesabaran

kesan retakan

sampai penang nk dekat buka pose dahh. mane tak nye. bertolak kul 3 lebeh. nk tunggu feri lg haa. dkt time berbuka bwu sampai pulau. yaya excited nek ferri. bt, yg pelik aku org penang agak mabuk naek feri mlm tuh. dorg relax jee. maybe sbb angin kuat n feri tuh goyang terok

akibat feri bergoyang

first destination: queensbay. ape yg bes kat sini pun tak taw laa. tp bes gak laa [ayat keling]. dahh mayap tak ingat dunia, bwu laa terasa lapa. ye ahh. bka pose mkn ape je pun. air kotak n roti. aku bwa dorg mkn kat tandoori yg leh di katakan plg sedap kat penang. yaya first tyme mkn. aku dah bese. tandoori cheese fav aku(: hasilnye. disapu bersih oleh kami bertiga. lgi seronok bila ayah aku belanja(: thnx ayah!!



ahad. bermulalah acara beli dan belah. haha. shupin sakan dak2 dua org nih. aku tlg bwa jalan n tlg tawarkan je. aku agak bangga ngn skill tawar menawar yg aku ade. baju kurung moden yg harganya RM150 leh jd RM90. hahaha. tp tak bli pun. aku dah jumpe bju idaman aku. tp nk bli kne bwa ayah. bwu bebaloi. mostly duet habes kat makanan. even pose pun leh jd camtuh. klaw tak pose ntah laa. craziest peeps bout "jeruk". dorg kawan aku gila jeruk!!! buka pose kay hemeediyah nasi beriani. last week tak dpt sbb meja full dahh. kali ni kul 12 tgh ari aku dah kol booked meja. hahaha. puas ati dpt mkn. n hajat dorg tercapai nk mkn laksa penang. nadh, sowi pasembor tak leyh nk tapaw utk ko. yee, u dah dpt ur rendang tok.soo, tade hutang dahh okeh. btw, thnx fer de taufufa(:

mengedix while tgu yaya potong rambut


balek araw naek tren. bkn je dorg, aku pun. hahaha. naek tren SIAM. keliru daah aku. aku sampai kol kawan aku tny. nk comfemkan betul ke tren yg kiteorg naek ni. lawak ouhhh.
afta seminggu aki penuh ngn pressure, ni laa time nk release, thnx sygss fer ur time(:. spend time lg pasni.

my sygss




p/s: i pakai loket phoenix fer de whole week(:



No comments:

Post a Comment