Friday, September 25, 2009

entah..



camat ari raye sume..arap2 tak terlambat agi nk ucpkan ayt tuh..halalkn mane yg terambil, ampunkn mane yg silap..


ari raye 1st tu, fahmi dtg umah..siyes! aku tak sngke ap yg die ckp sblum nieh jd kenyataan.. aku ingtkn die memain jep..haha..so, aku idangkanla pe yang ptut..cm bese la ari raye ptme msti ade ketpat, rendang, lemang..kueh raye..dan special dr aku, kek butter..huhu..burak pnye borak tak sdar kut nk mghrib time tue..hehe..fahmi,bese la..ade je mende yg nk di citerkan..smpai tak sdar pkul baper...mase die dtg tu, adek badek mak aku pun ade skali..sume pndang da lain mcm je..wee~ sowe sume,saye suda berpnye ok! haha..menat aku terangkn kt dwang..siap nk tnjk gmbar syg aku lg..hee..


then, mlm tu g umah m'lang..mkn pnye mkn, aku tak sdr kot aku da abeskn sate yg dwng idangkn..sdp nak mati..haha..nak wt tak reti, so, mkn je la yg aku mmpu..anywy, thnks m'lang ats mkn mlm yg best..lme gler aku tak mkn gulai lemak cili api yg mmpu membuatkn aku mngalirkan air mate..yelaa..sjak bermastautin kt arau nieh, aku da kurang jd penggemar cili api, wat saket perut lagi ade..huhu..[gadis ec112 pasti tau]..


to wane: how ur berat ha??? aku ase sie2 je mkn skali sehari dlm bln pose ritu..menat je sdre2 aku puji ak da kecik..haha..tp, arap2 ramadhan kite diberkati dan dtrime Allah..amin..


camat tnggl n.9..! dan cmt dtg arau..hmmm..:( [muke sedey sbb da best duk umah]





No comments:

Post a Comment