Sunday, September 27, 2009

ptg yg best!

ni tak smayng agi..bwu je melepaskan wani pulang ke bileknye yg best [sbb ade kapet] haha.. jgn marah ye cik wane..sdr tak sdr, lame gak ktrg berburak..ye r..smggu kut tak jmpe [eh? yeke? jap nak kiree jap..stat kames,jmaat,sbtu,ahad,isnin,slase,rabu,kames,jumaat,dan sbtu..silap2..da spuloh ari rupenyer]..hehe..mcm2 yg ktrg burak..stat pasal kawan, fmly2..tp moment yg best opcos la bab mkn..hahahaha..thanks wane atas strawberry yg sedap tuh! actually aku tak penah mkn kut..haha..ni ade satu lagi ni..ko lupe nk bwk balik..aku rembat la ye..dan gule2 coklat berintikan ceri 2..waaaa..trase aku sdng berade di cameron highlands skang..tpkan, apsal ko pegi tak ckp ha?? aku nk pesan bunge ros banyak2..wat hiasan dlman kat atas meja stady kuh ini..da tak de smngat plak nk stady coz lame sgt duk umah..huhu..t mlm kite jmpe agi k?? bncang psl project gempak kite tuh! [huh! wat pun blum lagi..tp da ckp gmpak..wahahah..takpe2..smngat utk kite rite??].. chaiyok2 gadis ec112..tak semestinye pompuan tak ley wat bangunan kan??? projek ni msti sukses..jgn terperangaruh atas name lelaki..heee~wahwahwah..da pukul 7.45 nOw..kewajipan aku sbg umat islam masih blum tertunai..so, aku terpakse pegi dlu..ALLAHHUAKBAR!


dlm ati : sdang terpikirkan syg ku yg tah mane peginye..hei..risau sgt die nak duk luar sem dpan..arap2 hbngan kami akan kekal smpai bile2..luv you!
lagi satu, opcoz la psl fmly..hmm..cane la kete mak aku tuh..arap2 sume okei..gile accident dpn mid valley jmaat ritu..aduyaii..dgaan btul..arap2 mak sbr..syg giler die ngn kete tu..tp papehal, naseb baik sume tak de pape..just masing2 sakit bdn coz dihentam..huhu..thanks to abg yen[bf angah yg bek ati]..naseb baik die snggp kuar office awl tlg ktrang settlekn prob yg tak disangke2 tu..maseh gak tlng antarkn g kl sentral..

No comments:

Post a Comment