Saturday, August 29, 2009

.::ramadhan::.

first day ramadhan dah ade dugaan. satu ari dua test and itu sememangnya memerengkan kepala!! basic solid mechanic n civil material. pagi solid mechanic. dua jam lepas tu civil material. maw tak mereng kpale aku haa. petang g bazar kat dlm kampus. perghhh, hujan lebat. lencun tros haa. bagus jg hujan ni. tade laa panas sgt waktu pose nih. ade jg kelebihannye. daah seminggu kot aku pose kat arau. tak ase beza sgt dari sem2 lepas. tp malang sungoh. asyik tak bangun sahur je. nk berbuka lak ase cm lambat je. ni perasaan since aku kecik haa. nk tngu berbuka sempat lg beriadah.

bukti ku beriadah

pose bajet comey

hahah. ske bajet cam comey pose cam ni. bia ahh nk ase comey pun. ske ati laa kan.
im home now. 1st day bke pose kat umah. tade beza pun ngn buka pose kat kampus. asenye bke pose kat kampus lg bes sbb ramai2. parents bz!!! bke pose 3 org wif my adek2 je. sedeyh sungoh :(
pagi2 ni je mood aku tak okeh. dah laa bagun lambat!! what the "____"???? tak baek carut2 blan pose nih. terawih pun tak pegi mlm nih. ase nk duk senyap2 je dlm bilik sambil m"on9'kan diri. walaupun test dan asgnmt menanti namum virus l.a.z.y sedang melanda. hahaha. tak leyh wat pe daa. layan je sambil listening to fly.fm

cakap sal fly.fm, aku ade memory yg aku wont forget."FLY FM FILRTY AT 10.30".. rancangan yg aku juz dgr mase tiap2 malam tanpa penah tpikir yg aku akan terlibat. hahaha. yeaalaa ade ke org nak ajak aku date dlm radio?? mcm susah nk pecye kan. sbb tu laa aku tak pnh berangan pun. but!!! betul2 jd!! sowi tak ingt date tp diz year laa bnd ni happen. i got pangilan dari membe lama konon, dahh la no pejabat dr kl. hahaha, nk tipu pun bajet laa. naseb laa kat arau tak dpt nk dgr fly. klaw nk pun kne on9 laa. sooo, tade laa ramai dak2 kampus dgr. tp kawan2 laen sume dgr and panggilan berderu2 masuk phone aku. adakah benar aku yg on air tuhh!! haaha.. yes!! aku laa tuh. even parents aku pun dgr. n kol aku tny sape dak yg ajak aku date tuhh. spoting uhh dorg tyme tuhh. thanx kepada pembuat pangilan ke fly tuhh. :)


p/s: current mood= teruja wif the "new shitt thing"

2 comments: