Monday, August 10, 2009

dah lama tak masuk sini. being bz lately nih. presentation, submit asgmnt, english mid term paper, test daah nk dekat. word paling sesuai: depress. balek cuti mid sem wat hidup bertambah kalut. bertimbun keje kne siapkan. hate cuti itu!!! semingu yg penuh dgn kepenatan.

uitm wat cuti sbb an influenza A or lebeh glamer ngn pangilan selsema BABI.. but keadaan getting worst ble balek. makin ramai org yg batuk2 n demam. ramai membawa maksud SGT RAMAI. i teman my clasmet pegi checkup. unit keselamatan kat kampus ni menjadi tempat plg bahaya. ramai gle org saket dlm tu. tak pnh tgk tempat tuh penuh org. sebelum ni klaw pegi tade org pun. btw, aku tak penah laa lg dpt rawatan kat sit
u. alhamdulillah aku tak penah saket selama aku stay kat sini. bersyukur sgt. hopefully tade laa saket terok. arini 1st day klas of this week je, dah ramai yg absent. dpt mc sbb saket. ade yg sampai seminggu. those yg tak sehat tuh hopefully u guys cepat2 laa sembuh, n those who nt feeling well tuh. cepat g wat checkup. world now ni dahh mcm tak safe. full of virus that can kill people kejap je. n latest virus kat china yg menyebabkan people die in 24 hours. tak sempat nk taubat [kata shafiqah]. risaw kan drg pasal nih. jgn laa merebak sampai ke malaysia. virus ni dtg from a rat. that rat mati then ade sekor anjing makan. then anjing to mati. tuan anjing tu pun mati, then jiran nye plak. penyakit ni lastly merebak kat kawasan tu n org2 kat situ kne kuarantin. sebagai langkah berjaga2 pakai laa penutup hidung dan mulot. tp kne bli senri laa. uitm bkn nk provide pun. sepatutnye dorg provide kan utk students. kedekut siyal


beraksi comel sebentar. mcm mask rider lak

haha.shud wear mane satu?? keadaan penuh virus memaksa ku berkeaadaan sedemikian..even sebok pun, sempat lagi aku merayap ari sabtu arituh. tak g mane pun. mcm bese laa jitra je. tgk wayang G.I JOE. giler best. perghh. tak bekelip aku tengok. rugi klaw tetingal mane2 scene pun. best lg dari transformers. siyesly. lima bintang. theme song pun best haa. ingat before tgk wayng nk maen boling. tangan aku dahh gian ni. tp sungoh ku kecewa. sape ntah g booked sume lane yg ade kat situ. tamak betul. kempunan aku nih. :(

afta tgk wayang tuh apa lagi makan laa. tak lengkap klaw kuar tak makan. destinasi: kuala perlis
takde tempat laen daah yg aku ase bes kat perlis nih. ini je laa haa. sepuloh org pny selera makan mlm tuh. haaaa..cube bayangkan. penuh 3 meja wehh. aku sgt beruntg dapat kawan2 cam dorg nih. ade minat sama ngn aku. makan. tp malam tuh mcm ddorg lg over dr aku. dasyat juga minat dorg nih terhadap food. total harga makan mlm tuhh rm 200++.. puas ati haa


ade byk ag pics kat kuala perlis. tp rsltion tingi. lembab laa nk upload.malas dahh nk tunggu.

diz week consider as enjoy week before first test ahad ni. math 235. donno ape yg aku blaja haa. kne ulang dari awal ni. parah2. mampus laa aku. mlm sabtu takleyh tido!! ngn ade presentation lg ari sabtu ni. wargghh. klas on weekend?? 8 pagi?? sukar untuk di harungi. hah.diz week aku jg dapat tgk sunset!!!nama je duk pulau tp tak pnh tgk sunset real depan mata. bes glew ase dpt tgk. sungoh agung ciptaan Allah ini.


okelaa. maw stdy math. konon!!! haha. chaw

p/s:waiting fer de keputusan rami uitm. extend?? cuti sebulan?? mintak2 laa tade cuti!!

No comments:

Post a Comment