Tuesday, April 21, 2009

.::.....::.

terasa nk merepek lg nie
stdy???
tak leyh nk masuk ahh
donno why
pikir mcm2 kot

semalam
lepak stdy kat libry
stdy ngn izean,mimi n izwan..
mule2 stdy cam okehh
tp makin lama ase cam dok kat kutub
eeeeeiiii
sejuk!!!!

daa tak leyh nk stdy mule ahh buka mulut
aku blaja tgk bnd bwu semalam
skrin hanfon terbalek
lawak glee ouhh
jakun rupenya aku nii
org laen daa pnh tgk tp aku takk
tp tak kesah ahh nk ckp ape pon kat aku
mmg aku tak pnh tgk
aku nk blaja jg wat bnd tuu
tp dorg taknk ajaa!!!
takpe2
nanti aku blaja jg
tunggu ahh korg


"kejakunan" aku

siang aku heppy laa
malam...
waargghhhh
aku ase besalah gle
aku daa wat salah ngn sumone
and org tuu betul2 terasa ngn aku
maafkan aku!!!!
aku tak berniat nk wat kau mcm tuu
maybe aku tak dpt kawal tyme tuu

sorry


daa wat salah ngn org mana leh hidup senang kan
tuu pasal aku nk merepek nii
buku besepah atas meja
tp stdy??
sighh
no mood laaa

sepahan

nk talk to sumone
tp sape??
my dear kazen [aiiman] bz wif his lyfe
die pun daa final plus prob die pun menggunung
so let him be aman dlu laa

waaaarrhggg..
kepala ku pusing2
wahai miss nor hazwani musa
jom laa kite stdy
jgn ko perasan bagaikan bundle of times menanti
masa itu emas
JOMMM




No comments:

Post a Comment